Wednesday 6 June 2012

給我最愛嘅老公

好多人問我......
“點解你會揀佢?”
佢靚仔meh?”

啲重會講........
“你可以搵個更加好嘅啦!”

但係我覺得,兩個人喺埋一齊係唔應該憑對方嘅外表
而係應該憑內心嘅感覺,憑對方卑倒乜嘢感覺你
 溫暖? 安全感? 開樂? 幸福?

而家我可以話卑人知,
以上嘅感覺我向我老公身上通通都感受倒!
佢卑我啲溫暖係包括無限嘅關懷,
而佢一生嘅承諾就係佢卑我嘅101%安全感
你問我幸唔幸福?
一個人係唔應該去刻意咁話卑人知佢本身有幾幸福,
幸福係可以向面上睇得倒
嘅笑容就足夠卑人知佢真係好幸福!

 我老公Happy Go Lucky嘅性格帶給我好多好多嘅笑聲
連身邊啲朋友倒因佢而大笑一場
當然人生唔可以分分秒秒倒只係開心嘅時刻
或者我應該講係冇可能!
曾經記得有個朋友在面子書上post
“人生就是生命,
起洛係人生必有嘅過程就好似監視病人心跳嘅electrocardiograph monitor。
如果只係得一條直線咁你就certified!”

我好珍惜我同我老公每一個起洛
因為每一件事都係同佢一齊度過
而呢啲野就會變成我地嘅故事! 


老公!生日快樂  
多謝你卑我所有快樂,
多謝你對我嘅包容同忍讓加上冇限嘅愛
更加多謝你卑我啲咁珍貴嘅回憶!
多謝你一路而來倒冇放棄過我 [地]
我永遠都咁愛你 ~~~~~~


真正嘅愛係付出後,唔好望回報因為愛情係唔應該比較邊個付出更多
愛情係需要互相信任同支持。。。”